Agroforestry merkproducten

Organisator:
FARM LIFE
Locatie:
't Spectrum, Schijndel
Datum:
2019-07-30

Masterclasss over strategieën om een nichemarkt voor producten van agroforestry te ontwikkelen.

Bedrijven die aan agroforestry doen moeten meer dan hun collega’s waarde creëren, leveren en communiceren aan hun doelgroep. Joost van Roosmalen is expert op het gebied van ontwikkeling en marketing van voedingsmiddelen. Hij begon 25 jaar geleden als kok, werkte bij een gastronomische uitgeverij en begon vier jaar gelden met D’n Ark. Hier kwam de liefde voor Brabantse ingrediënten samen. Daarna ontstond Boefkik, samen met Wouter Weststrate.

Out of the box

Joost leert ons om out of the box te denken over de manieren waarop agroforestryproducten kunnen worden ontwikkeld, en hoe zij concurrentievoordeel kunnen behalen op de Nederlandse markt. De masterclass ‘Agroforestry merkproducten en mogelijkheden op kleine schaal; vanuit een out-of-the-boxgedachte’ wordt georganiseerd door het EU-project FARM LIFE.

Praktisch
  • Wanneer: dinsdag 30 juli
  • Waar: ’t Spectrum (Witte zaal), Steeg 9 in Schijndel
  • Hoe laat: 13.00 – 16.30 uur
  • Toegang: kosteloos
  • Vooraf online aanmelden